IT Service Management Software

Wat is ITSM?

ITSM software (IT Service Management) is een systeem, dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening van uw organisatie maximaliseert. Het is net als een FMIS gericht op procesverbetering waarbij de ondersteuning van informatietechnologie wordt afgestemd op de behoeften van uw organisatie.

Met FACILITOR wordt het beheren van uw ICT-processen net zo gemakkelijk als de overige facilitaire processen.

Voordelen van ITSM?

De voordelen van ITSM ITSM software kan grote voordelen voor uw organisatie opleveren, zoals:

  • De gebruiksvriendelijkheid en transparantie draagt bij aan de tevredenheid van uw medewerkers.
  • Het systeem is altijd en overal op elk device beschikbaar.
  • Makkelijk te koppelen aan interne en externe systemen.
  • Onbeperkt uitbreidbare Configuration Management Database (CMDB).
  • 100% web-based.
  • Beschikbaar als SaaS en licentie.
  • ITSM biedt overzicht en inzicht door duidelijke filters en rapportages.

Modules?

De ITSM software van Facilitor biedt vele mogelijkheden. De software wordt toegepast als zelfserviceportaal voor het melden van storingen, defecten of het aanvragen van laptops, smartphones e.d. Vanzelfsprekend wordt daarbij rekening gehouden met procuraties, mandaten en persoonsgebonden budgetten voor bijvoorbeeld Choose Your Own Device (CYOD).

Hardware en software kunnen na goedkeuring rechtstreeks bij de leveranciers worden besteld en na levering in de CMDB worden geregistreerd. Er wordt maximaal geïntegreerd met de overige modules waardoor de medewerker zich niet af hoeft te vragen of een defecte printer nu bij de facilitaire dienst of bij de IT-afdeling gemeld moet worden.

FACILITOR kan ten behoeve van ITSM gekoppeld worden aan vele systemen, maakt u zich dus geen zorgen dat FACILITOR niet met uw huidige systeem geïntegreerd kan worden.

Zij werken al met Facilitor

Wilt u meer weten?

Contact Trial aanvragen