Inkoop

Het complete proces van inkopen en bestellen automatiseren levert tot wel 40% tijdsbesparing op. Van de bestelling tot en met de afhandeling van de factuur en de koppeling met uw financiële systeem, alle overbodige handmatige activiteiten worden voorkomen. Dit betekent gemak voor de besteller en een gestructureerd en gestroomlijnd inkoopproces voor uw organisatie.

e-Procurement

e-Procurement

In de module e-Procurement (of procurement to pay) kunt u al uw inkoopprocessen onderbrengen. U beschikt over een productendatabase met een onbeperkt aantal, door u geselecteerde, leverancierscatalogi. Geautoriseerde personen bestellen, zonder tussenkomst van overbodige ‘handjes’, van kantoorartikelen tot ICT-apparatuur en van bloemen tot werkkleding. Het fiatteringsproces zorgt er voor dat het inkoopproces gecontroleerd verloopt en dat bestellingen binnen mandaat of budget blijven. Door de inzet van deze module worden besparingen rond de 40% gerealiseerd.

Factuurregistratie

Met de module Factuurregistratie kunt u facturen registreren, matchen met de verplichting en levering en gecontroleerd exporteren naar uw financiële systeem. De integrale koppeling tussen deze module en de modules Contractbeheer, Servicemanagement en e-Procurement maakt het mogelijk dat de factuurregistratie centraal kan plaatsvinden. In veel gevallen worden facturen via het importeren van ontvangen factuurbestanden geregistreerd en gematched en hoeft alleen de mismatch nog door personen te worden beoordeeld.

Factuurregistratie

Wilt u meer weten?

Contact Trial aanvragen